
Kariera
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego utalentowanym prawnikom, ukierunkowanym na stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i rozwój osobisty.
Szukamy ambitnych osób w pełni zaangażowanych w świadczenie pomocy prawnej na rzecz klientów. Jesteśmy otwarci zarówno na doświadczonych prawników, jak i na tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. W szczególności dotyczy to osób, które specjalizują się lub zamierzają się specjalizować w dyscyplinach odpowiadających profilowi naszej Kancelarii.
Umożliwiamy także odbywanie praktyk studentom IV i V roku na kierunku prawo.
Wymagania
- dokładność, dbałość o szczegóły, precyzja;
- dobra organizacja czasu pracy i terminowa realizacja zadań;
- wsparcie radców prawnych i adwokatów w obsłudze klientów (sporządzenie prostych pism procesowych, współtworzenie informacji prawnych dla klientów, udział w projektach due diligence);
- chęć nauki i rozwoju, w tym w obszarze publikacyjnym;
- dobra komunikacja ze współpracownikami.
Dodatkowe atuty
- znajomość programów prawniczych typu Legalis, Lex, środowiska Microsoft 365;
- znajomość języków obcych.
Oferujemy
- pracę przy dużych projektach realizowanych dla średnich i dużych przedsiębiorstw;
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, umiejętności i doświadczenia,
- możliwość realizowania ambicji zawodowych w ramach profesjonalnej organizacji świadczącej usługi dla biznesu;
- otwartość na pomysły i inicjatywy, bieżące wsparcie przy realizacji zadań i dobrą atmosferę pracy.
Zgłoszenia (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@gjw.pl
Wymagania
- dbanie o dobry wizerunek kancelarii oraz jej rozpoznawalność,
- aktualizowanie strony www kancelarii,
- prowadzenie profili w social mediach (Linkedin, Facebook, Instagram),
- koordynacja publikacji blogowych, utrzymywanie kontaktu z autorami publikacji, przygotowywanie harmonogramów publikacji oraz materiałów do publikacji,
- redagowanie informacji, postów, not prasowych, przygotowywanie prostych pism,
- wyszukiwanie informacji oraz aktualizowanie zbiorów danych kancelarii,
- wsparcie w toku przygotowywania ofert składanych przez kancelarię,
- kontakty z podmiotami współpracującymi i klientami kancelarii,
- wsparcie w toku realizacji projektów,
- organizacja wydarzeń realizowanych przez kancelarię,
- prace administracyjno-biurowe.
Dodatkowe atuty
- otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów sumienność, zaangażowanie, pomysłowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie pakietu Office – Excel, Word, Power Point),
- znajomość social media – LinkedIn, Facebook, Instagram,
- umiejętność redagowania tekstów – lekkie pióro,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysokie zdolności interpersonalne
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym (pozwalającym na komunikację), - bardzo dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- możliwość realizowania ambicji zawodowych w ramach profesjonalnej organizacji świadczącej usługi dla biznesu,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
- otwartość na pomysły i inicjatywy, bieżące wsparcie przy realizacji zadań i dobrą atmosferę pracy,
- możliwość łączenia pracy ze studiami.
Zgłoszenia (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@gjw.pl
Wymagania
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- posiadanie ugruntowanej wiedzy prawniczej pozwalającej na samodzielne prowadzenie obsługi spraw klientów kancelarii, w tym spraw sądowych,
- doświadczenie w sporządzaniu, opiniowaniu i negocjowaniu umów,
- swoboda i precyzja w formułowaniu pism procesowych oraz innych wypowiedzi pisemnych,
- doświadczenie (lub silna motywacja do rozwoju) w obszarach specjalizacji kancelarii (prawo spółek, transakcje, zamówienia publiczne, prawo budowlane i proces inwestycyjny, prawo energetyczne, prawo pracy, spory sądowe, fundusze UE, własność intelektualna, prawo IT),
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych z klientami kancelarii,
- samodzielność i efektywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Dodatkowe atuty
- doświadczenie w zakresie prowadzenia badań due diligence spółek,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym terminologii prawniczej.
Oferujemy
- pracę przy dużych projektach realizowanych dla instytucji publicznych oraz średnich i dużych przedsiębiorstw,
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, umiejętności i doświadczenia,
- możliwość realizowania ambicji zawodowych w ramach profesjonalnej organizacji świadczącej usługi dla biznesu,
- wsparcie kancelarii w zakresie budowy marki personalnej,
- otwartość na pomysły i inicjatywy, bieżące wsparcie przy realizacji zadań i dobrą atmosferę pracy.
Zgłoszenia (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@gjw
Wymagania
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- posiadanie ugruntowanej wiedzy prawniczej pozwalającej na samodzielne prowadzenie obsługi spraw klientów kancelarii,
- doświadczenie (lub silna motywacja do rozwoju) w obszarze prawa zamówień publicznych i procedur zakupowych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych do ustawy w zakresie niezbędnym do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- doświadczenie w sporządzaniu, opiniowaniu i negocjowaniu umów,
- swoboda i precyzja w formułowaniu pism procesowych oraz innych wypowiedzi pisemnych,
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych z klientami kancelarii,
- dokładność i staranność,
- samodzielność i efektywność a jednocześnie umiejętność pracy w zespole,
- otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Dodatkowe atuty
- doświadczenie w zakresie obsługi przedsiębiorstw,
- doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu regulacji wewnętrznych definiujących procesy zakupowe,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym terminologii prawniczej.
Oferujemy
- pracę przy projektach realizowanych dla średnich i dużych przedsiębiorstw,
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, umiejętności i doświadczenia,
- możliwość realizowania ambicji zawodowych w ramach profesjonalnej organizacji świadczącej usługi dla biznesu,
- otwartość na pomysły i inicjatywy, bieżące wsparcie przy realizacji zadań i dobrą atmosferę pracy.
Zgłoszenia (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@gjw.pl